rizetours

Rize Tours | Rize Günübirlik Turlar, Rize Gezi Turları

• 3

Bölgenin hizmette sınıları aşan lider A sınıfı seyahat acentası Rize Tours sizlere ultra könförlu ister konaklamalı ister günübirlik gezi imkanlarını sunmaya devam ediyor. Kuruluş amaçı % 100 müşteri memnüniyet politikası olduğundan maddi boyutu ikinci planda tutuyoruz. Hizmet politikamız yıllardır marka bilinirliğinı hedeflediğimiz noktaya taşımak. Bu hedefe her geçen yıl yaklaştığımızın farkındayız.

Amacı tamamen bölgemizi layikiyle tanıtmak olan acente çalışanlarımız sizler için herşeyin en iyisini düşünmüş olup, hizmete hız kesmeden devam etmektedir. Rize’ye geldiğinizde mutlaka bizi ziyaret etmeden geçmeyin. Hizmet kalitemizle bir kez tanışan konuklarımız reklamımızı en güzel şekilde yaptıklarının geri dönüşünü alıyoruz.

Sizlere çok teşekkür ediyoruz. En iyi fiyat garantisi temel prensibimiz olup bu konuda sizlerin teveccühüne layik olmaya çalışıyoruz. Her şartlarda bizlere olan güveniniz sayesinde sizlere daha da iyi hizmet verebilmenin püf noktalarını araştırıp takdirinize sunuyoruz. Bizler günübirlik turlarımızda tamamen bir aile sıcaklığıyla eğlenip hoşça zaman geçiriyoruz.

Rize günübirlik tur dediğinizde akıllarda olan hoş çağrışımın adresine sizleri bekliyor olacağız. Telefonlarımız 7/24 açıktır. Turlamızla ilgili her türlü bilgi için bize ulaşabilirsiniz. En önemli ayrıntımız günübirlik veya konaklamalı turlarımız Rize ve Trabzon kalkışlıdır.

Diğer Konular

• 2

ALANYA GECE HAYATI

Alanya denizi, doğası ve tarihi dokusuyla adından sıkça söz ettiren bir bölgedir. Bu muazzam tatil merkezine yakışır eğlence mekanları da, ... Devamı

• 7
    Online Uçak Ve Otobüs Bileti Satın Al

Online otobüs ve uçak bileti almanın en güvenilir yolu yazımızda, Bilet işlemlerinizi güven ile satın alabilirsiniz.

• 2
    Bayburt Tarihi Tanıtımı

Bayburt'un Tarihi Tanıtımı ve Gezilecek Yerleri

• 1
    HOLIDAY IN MARMARIS TURKEY

The history of Marmaris, which dates from mythological times to the day, dates back to 3500 BC.One of the paradise ... Devamı